BOOTY -Pyöreät pakarat -verkkovalmennus

22,90 

Haaveiletko pyöreämmistä pakaroista? Kaipaatko lisää voimaa jalkoihisi? Tuntuuko, että treeni menee kirjaimellisesti reisille? Haluatko oppia aktivoimaan pakaralihakset?

Booty-valmennuksen harjoituksilla saat vahvistettua ja muokattua pakaraa. Kolmesta eri lihaksesta koostuva pakaralihas on yksi kehon suurimmista lihaksista ja tärkeässä roolissa kaikissa arjen aktiviteeteissa. Tämän ohjelman harjoituksilla saat herätettyä myös niin kutsutun nukkuvan pakaran.

Valmennus sisältää kaksi ohjattua tuntia ja lyhyen kuminauhajumpan sekä ohjeet omatoimiseen kotitreeniin.

  • Kuminauhajumppa: Sisältää video-ohjatut liikkeet ja kirjalliset ohjeet napakkaan kotitreeniin kuminauhalla. Voit tehdä liikkeet video-ohjauksen mukana tai myöhemmin liikkeiden tullessa tutuksi niitä voi tehdä myös itsenäisesti kirjallisen ohjeen avulla.
  • Kotitreeni: Kotitreeni sisältää kirjalliset ohjeet, lisäksi jokainen liike sisältää tekniikkavideon.
  • Ohjatut tunnit: Ohjattujen tuntien kesto on 45 minuuttia ja harjoitukset sisältävät lämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja venyttelyn. Tämän lähemmäs ryhmäliikuntatuntia et omasta olohuoneestasi käsin pääse!
Osasto:

Kuvaus

Booty-valmennuksen harjoituksilla saat vahvistettua ja muokattua pakaraa. Kolmesta eri lihaksesta koostuva pakaralihas on yksi kehon suurimmista lihaksista ja tärkeässä roolissa kaikissa arjen aktiviteeteissa. Tämän ohjelman harjoituksilla saat herätettyä myös niin kutsutun nukkuvan pakaran.

Valmennus sisältää kaksi ohjattua tuntia ja lyhyen kuminauhajumpan sekä ohjeet omatoimiseen kotitreeniin.

OHJATUT TUNNIT

Ohjattujen tuntien kesto on 45 minuuttia ja harjoitukset sisältävät lämmittelyn, lihaskunto-osuuden ja venyttelyn. Tämän lähemmäs ryhmäliikuntatuntia et omasta olohuoneestasi käsin pääse! Toisella tunnilla hyödynnetään lisäpainoa muutamissa liikkeissä, mutta sen voit hyvin jättää halutessasi myös pois.

KUMINAUHAJUMPPA

Kuminauhajumppaa varten tarvitset joko lyhyen kuminauhan tai pidemmän, jonka voit sitoa lyhyemmäksi ympyrän muotoon. Harjoituksen liikkeet voi tehdä myös ilman kuminauhaa, mutta sillä saat mukavasti lisävastusta ja paremman tuntuman pakaralihaksiin. Voit tehdä liikkeet video-ohjauksen mukana tai myöhemmin liikkeiden tullessa tutuksi niitä voi tehdä myös itsenäisesti kirjallisen ohjeen avulla.

KOTITREENI

Et tarvitse erityisiä välineitä harjoitusta varten. Muutamassa liikkeessä apuna käytetään koroketta, esimerkiksi sohva tai tukeva jakkara toimii niissä hyvin. Kaikki liikkeet sisältävät tekniikkavideon. Pääset katsomaan sen liikkeen nimeä klikkaamalla.