Juoksijan lihaskuntoharjoittelu -verkkovalmennus

43,00 

Juoksija, tämän suoritustasi vauhdittavan lihaskuntoharjoituksen avulla minimoit turhien loukkaantumisten ja rasitusvammojen riskin. Valmennusta suositellaan kaikille ketkä aikovat osallistua juoksutapahtumaan kaudella 2020.

Osasto:

Kuvaus

Juoksija, tämän suoritustasi vauhdittavan lihaskuntoharjoituksen avulla minimoit turhien loukkaantumisten ja rasitusvammojen riskin. Juoksijan lihaskuntoharjoittelu -verkkovalmennuksen voit toteuttaa kätevästi kotona tai salilla milloin itse haluat.

Juoksijan lihaskuntoharjoittelu -verkkovalmennus sopii kaikille liikkujille laidasta laitaan. Voit olla juoksuharrastusta vasta aloitteleva tai jo pidempään lajin parissa ollut. Saat käyttöösi treeniohjelman, jolla voit harjoitella kotona tai salilla sekä tekniikkavideot. Ohjelman avulla harjoittelet tehokkaasti ja turvallisesti.

Juoksijan lihaskuntoharjoittelu -verkkovalmennuksessa olemme ottaneet huomioon erityisesti juoksijan tarpeet.

Tutkimusnäyttö ja käytännön kokemukset puhuvat yksimielisesti huolella rakennetun oheisharjoittelun puolesta, kun kyse on kestävyysurheilijan ja –kuntoilijan treenistä.

Jotta kynnys treenata pysyisi mahdollisimman matalana, voi harjoituksen tehdä oman valintasi mukaan joko kuntosalilla tai kotona.

Valmennuksen ovat laatineet fysioterapeutti Pasi Lieto ja personal trainer Katja Kesti.

Pasi Lieto on työskennellyt juoksijoiden, huippu-urheilijoiden vammojen ennaltaehkäisyssä ja kuntoutuksessa lähes kymmenen vuotta.

Katja Kesti on valmentanut kestävyysurheilijoita ja kuntoliikkujia sekä ravinnon että valmennuksen parissa seitsemän vuotta.

Tutustu suorituskykyäsi vauhdittavaan Liikkujan ravitsemus -verkkovalmennukseen tästä.

Saatat myös pitää...