Liikkujan ravitsemus -verkkovalmennus

99,00 

Verkkovalmennus, jonka jälkeen osaat syödä riittävästi kulutukseesi nähden ja tiedät mitä lautaseltasi tulee löytyä. Opit kasaamaan ateriat ilman vaakaa ja punnitusta, tilanteessa kuin tilanteessa. Ymmärrät myös,  mikä merkitys unella ja stressinhallinnalla on palautumisen, painonhallinnan ja maksimaalisen suorituskyvyn kannalta. Opit, miten hienosäätää ruokavaliotasi vieläkin pidemmälle, jotta tuet elimistöäsi parhaalla mahdollisella tavalla tavoitettasi ajatellen.

Osasto:

Kuvaus

Liikkujan ravitsemus -verkkovalmennus on ainutlaatuinen ravintovalmennuskokonaisuus, joka palvelee aktiivi- ja kuntoliikkujan (erityisesti kestävyysliikkujan) tarpeita.

Valmennus koostuu yhdeksästä kivenkovasta osiosta, joiden jälkeen osaat syödä riittävästi kulutukseesi nähden ja tiedät mitä lautaseltasi tulee löytyä. Opit kasaamaan ateriat ilman vaakaa ja punnitusta, tilanteessa kuin tilanteessa.

Valmennuksen aikana käyt läpi oman ruokavaliosi mahdolliset kompastuskivet ja ongelmakohdat ruokapäiväkirjasi pohjalta. Tiedät, paljonko sinun tulee syödä (ilman punnitusta) ja mitä tarkalleen lautasellesi laittaa, jotta pääset tavoitteeseesi.

Valmennus sopii sinulle, joka haluat tulosten maksimointia ruokavalio optimoimalla, tai sinulle, joka haluat pudottaa painoasi, jotta tossu nousee kevyemmin lenkillä.

  • Hyvän ravitsemuksen perusteet liikkujan näkökulmasta.
  • Oman energiantarpeen määrittäminen + ruokapäiväkirjan analysointi ja purku osa 1. Oman energiantarpeen määrittäminen tavoitteen ja aktiivisuustason mukaan. 
  • Ruokapäiväkirjojen analysointi ja purku osa 2. Proteiinin, hiilihydraatin ja rasvan merkitys ruokavaliossa ja niiden riittävän saannin varmistaminen oman aktiivisuustason mukaan.
  • Käytännön lautasmalli – eli kuinka koostat hyvän aterian tilanteessa kuin tilanteessa.
  • Uni ja stressinhallinta – riittävällä levolla optimaalista palautumista ja maksimaalista rasvanpoltto.
  • Onnistu ja ennakoi – motivoituneesta sitoutuneeksi.
  • Ravintolisät osana liikkujan ruokavaliota, osa 1 (vitamiinit, kivennäiset).
  • Ravintolisät osana liikkujan ruokavaliota, osa 2 (ravintolisät).
  • Ruokapäiväkirjan tsekkauspiste – mitä tehdä jos paino junnaa tai et muuten pääse tavoitteeseesi?

Opit ymmärtämään levon ja palautumisen merkityksen kehittymisessä, varmistamaan riittävien vitamiinien ja hivenaineiden saannin. Jos tavoitteenasi on pudottaa painoa, opit mikä merkitys unella ja stressinhallinnalla on rasvanpolttoa ajatellen.

Valmennusmateriaalit saat heti valmennuksen maksettuasi ja ne jäävät käyttöösi. Valmennus sisältää kirjallisen valmennusmateriaalin itse opiskeltavaksi sekä valmentajan tuen sähköpostitse.